' la matinée

god morgon god morgon, förkylningen håller i sig med ett hårt grepp runt min hals. hoppas verligen det släpper tills imorrn :)

pannkakorna var mycket uppskattade igår, de åt 25 stycken vilket jag tycker är bra gjort :) dock var det kanske inte den bästa maten att göra när man har skrikande bråkande barn runt sig. men efter maten var de lugna som små lamm :)

alltså klarade jag av kvällen igår utan några men för livet. haha
och läggningen gick lättare än jag trott, de kanske var lite trötta igår helt enkelt!

jaja, idag ska jag vila upp mig ordentligt för imorrn MÅSTE jag vara frisk!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sis

du är gryyyym, sis. pannkaksmästare och barnläggare, inte illa :)

2009-11-13 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0