' let the music play

somade om en timme imorse, skönt skönt vill jag lova!
tvättat och fixat lite med garderoben, så snart kan mina kläder flytta in där :) har dock inte så mycket kläder med mig men de få jag har ska få hoppa in. nästa projekt är bara att få barnen att sluta leka i min garderob! haha

var en sväng på carrefour med Lovisa förut, när man försöker göra de snabbt så tar det väl ändå en timme?
suck.
jaja, hon är sjuk den stackaren också så hon åkte hem för att lägga sig i sängen direkt, så jag hoppas jag var lite till hjälp med handlingen iaf!

ska kolla om min andra tvätt är klar snart så jag kan försöka hitta någonstans att hänga upp den (här torktumlas ALLT och jag vill inte det med alla mina kläder, så ska köpa torkställ snarast!) och sen ska jag röja upp på mitt rum, flytta ut ur min resväska och dammsuga och göra fint :)

fick en temugg av min värdpappa här om dagen, känns som han börjar känna mig lite ;)



mugg

mugg


väg till skolan

min väg till skolan när jag hämtar barnen, heja smala vägar ;)
'
det börjar bli mörkt tidigare om kvällarna här nu, när jag och barnen hinnit hem har det nästan blivit mörkt, vid kl 6. Men temperaturen är fortfarande kring 14-15 grader så det klagar jag inte på!



Kommentarer
Postat av: c

Åh va gulligt av honom, muggen passar dig perfekt!När jag ser bilderna från samhället blir jag så sugen att hälsa på dig; när kan jag komma ner?

Kram mamsen

2009-11-24 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0