' Lundi

så var måndag här igen och snart kommer städerskan och ska städa av här hemma, hon är sen idag för hon skulle in till paris eller något sånt. men hon borde dyka upp när som helst tycker jag!

blev väckt 8 idag av mamman som kom och skulle hämta jackor till barnen som de glömt i lördags. så ingen sovmorgon här inte ;)
men åt frukost länge framför filmen björnbröder, mycket bra film :)
jag är ju som sagt inne på tecknat och disney nu. så när hon städar övervåningen så blir det en annan film :) dock är alla som är kvar på franska. men det går att få på engelska som tur är,  utan text ;)

katten och jag har hållit sams hittills och dagen kommer nog rulla på!
ikväll kommer antagligen amanda hit och gör mig sällskap och lagar middag, slipper jag göra det själv nu när anders är i Italien :)


känner för en lång promenad idag också, får bli efter städerskan gått hem!

åh jag ska ladda upp bilder, ska bara ta några.. vad vill ni se kort på?

Kommentarer
Postat av: T

Jag vill se bilder på racercyklar,hotrods och få en uppfattning om vad fransmännen har! Ut och fota!

Pappa T

2009-11-30 @ 18:04:08
Postat av: Moster E

Du ska titta på filmen på franska med fransk text. Det är ett bra sätt att lära sig språk, har jag hört på vetenskapsradion... Både läsa och höra och förhoppnihngsvis förstå ;)

2009-11-30 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0