' mamma

pratade med mamma i tel förut, vilket var mysigt! hon berätta hur det var hemma och undrade hur jag har det, jag saknar de där hemma.. men jag trivs mycket bra här ändå!
så jag bokade en bussresa den 19 december när jag kommer hem, så de slipper hämta mig på arlanda om det är snö och halt!
och så bokade jag en resa tillbaka till den 5 januari :)

så våren spenderas här också, och det kommer bli toppen tror jag!
så på barnens påsklov så ska vi antingen till alperna och åka utför eller så blir det maroco för att sola och bada, dåda låter toppen!!


nu sitter jag framför tvn och har satt i n michael jackson dvd som jag tittar på :) han är verkligen bra!

nyss kom ägarna till kaninen också, dock kunde de inte ett enda ord engelska och min franska är inte den bästa än. så det tog ett tag innan jag förstod vad de ville :P men tillslut gick det upp ett ljus för mig och vipps var kaninen i barnets famn, som hade ett stort leende :)
toppen, då var de lilla problemet över!

ska gå och skriva en handlingslista nu, för pappan hämtar upp mig så ska vi åka till carrefour och handla inför barnveckan :)


pusspuss!

Kommentarer
Postat av: c

Hej fyllde på ditt konto med pengar för bussturerna till och från Arlanda.

C

2009-11-21 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0