'Paris, Lovisa & I

åkte som sagt till Paris igår, men vi åkte aldrig till svenska kyrkan för att man var tvungen att anmäla sig för igår skulle de ha matlagning och de visste inte vi om :)
så vi tog tåget in och gick runt lite, det var ju söndag så knappt något var öppet. så det blev en mysig fika på starbucks istället :D

idag är planerna att vara här när städersakan är det (nu), så efter hon städat tagit "mitt" badrum så ska jag fylla badkaret med hett behagligt vatten för att ta mig ett bad! hårinpackning och bara njuta av att vara ledig :)

sen kommer Lovisa hit och hämtar mig så ska vi åka och handla mat på Carrefour :) sen kommer väl hon med en sväng in här så kanske vi lagar lite mat!

det är min planering för dagen, inte vidare spännande ;)

tåg
tåget som tog oss hem igen!

lovisa
Lovisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0