' trött

trött nu och jag vet inte varför, har ingen anledning. men men det är väl bara så ibland :) bakade strax innan jag hämtade barnen, sockerkaka med blåbär :) vilket de verkar tycka om! äter den gör de iaf!

har hunnit packa upp allting ovh nu återstår bara att gömma undan resväskan någonstans ;) men ska ju snart hem så det känns inte som ett måste heller ;)

så familjen, vad önskar ni er i julklapp?!

vill ju hinna kolla runt lite i kära paris efter lite klappar!


fransk film är det som gäller ikväll så jag smög min in i mitt rum och sitter vid datorn istället!

imorrn har jag barnen hela dagen så då blir det nog en dålig uppdaterings dag, men kanske alla barn är hos kompisar eller så har de kompisar här. och då hinner jag skriva :) men törs inte lova!


skrev nyss till amanda och frågade om hon var intresserad av en promenad men inte fått svar än, så då blir det nog inte så tyvärr. är för trött för att gå ut utan sällskap med ;)


god natt mina kära! <3




Kommentarer
Postat av: sis

hej fina sis!



det blir inget tanzania med emma, i sånt fall får jag resa själv. vet du vad din kompis reste till för ställe? har hon en blogg eller liknande? många kramar

2009-11-24 @ 22:17:11
Postat av: c

Vad har du för budget då? T vill ha en hotrod, jag kan tänka mig en res till nya Zeeland, kul om du och L kunde följa med...... Annars vill nog T som vanligt ha en deo och franskt rakvatten(nytt för i år)och jag vill ha en fransk almanacka att hänga på väggen i hallen(under medicinskåpet, du vet).Din sis vet inte än.......

det är nog vädret som gör dig trött stumpan.....vitamintabletter är inte fel....

Kram

Kra

2009-11-25 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0