'trött och sjuk

ja vad är ett liv i Paris om man inte är sjuk någongång? ;)
ligger inte i sängen hela dagarna än iaf och jag hoppas jag slipper göra det :)

imorrn har jag kidsen helt själv efter skolan fram tills midnatt, så då kommer det antagligen inte bli något inlägg efter 5. för då blir det fullt upp med pannkaksätning och läggning :)

det var faktiskt kul att kolla på sermonin idag, förstod inte vidare mycket men tog en del kort :)
och det handlade om första världskriget fick jag reda på! träffade borgmästaren och en gammal soldat som tog lumpen samtidigt med Frankrikes förra president. spännande spännande

nu blir det sängen och hoppas att jag är bättre imorrn, för imorrn kommer jag behöva alla krafter jag har!
önska mig lycka till! <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bilder! Jag vill se mer bilder på hur du har det! =)



Krya på dig! =)

2009-11-11 @ 23:29:56
URL: http://cfk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0