' ambivalent- jag?

Någon som har ett bra tips på en bra mobil?! blir tokig nu på allt som har med mobiler att göra, den jag fick av Jonnas mamma har lagt av nu med :'( ! AAAARH
jag vet inte alls vad jag är ute efter, eller ja. en snabb sms och ring telefon, har ju kamera och Ipod så känns lite onödigt att ha de funktionerna. suck.

jag bara klagar ja ;) men en sak som är bra är att jag är helt frisk! (peppar peppar) så nu hoppas jag att de behålls så i flera år framöver, för jag har varit sjuk för ett helt liv denna sommar.


senare idag ska vi åka och fira kusin som blir tonåring idag, grattis grattis till henne! efter det bär det hem till emelie för att sova kvar där :) sen imorrn vet jag inte vad som händer. ska försöka få tar på en kvinna så jag kan få komma på intervju om au pair jobbet också, hon svarar inte när jag ringer och jag vill inte vara för på heller. :/ 

jag vill ha Frankrike-jobbet!





underbart!



borta bra men hemma bäst



Kommentarer
Postat av: Louise Jedehulth

Neger Anja!

2009-09-29 @ 01:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0