' good night, sleep tight

fick svar på mailen idag minsann :)

ska ringa hans syster som bor i sverige imorrn och se om jag kan komma på intervju.
jag vet att jag inte ska hoppas för mycket, han kanske väljer bågon annan, men ändå hoppas jag! äntligen känner jag att det kan bli verklighet!!
känner även att rädslan kommit, var har jag gett mig in på?
så kusin, har du tid och lust att jag kommer och hälsar på någon dag och pratar lite? känner att jag skulle behöva lite kusin/häst-terapi!



nu blir det filmtajm i min ensamhet!


imorrn blir det emelie och semesterplaner! lovely


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Klart jag har tid med dig! Kom du det finns alltid boxar att mocka om inte annat ;) fast i morgon är det provlopp och onsdag veterinär i Karlstad.

Kramar!

2009-09-14 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0