' jimmyboy

sitter jag här och myser när jimmy är på jobbet. fast dock med lite dåligt samvete, han prövade en kofta igår när vi var på bergvik. och såklart så var han supersnygg i den. suck, så han köpte den. usch känns dåligt att han köper saker bara för jag gillar de :(
men men, nu sitter jag med den på och supermyser i min ensamhet :)

funderar på om jag ska gå upp och ta mig en varm kopp god te, men får se hur det blir med det. skulle vara underbart om det kunde bota denna jobbiga torrhosta jag har !

jag vill åka till töcksfors idag med ju :D , kolla kläder och saker är alltid uppskattat.
men först ska jag allt ta och söka lite fler aupairsaker, pappas jobbarkompis tipsade mig om att man kan vara aupair fast inte till barn utan hundar, haha ska kolla om jag hittar något !

juste, på min väg hem på måndag ska jag träffa louise också, fika och mysa :) blir nog toppen tror jag !

syster for till stockholm igår igen, kommer antagligen bli tomt utan henne hemma! men jag hoppas att allt fixar sig med boendet för henne och att hon mår bra.




hmm, jag är redan uttråkad av detta ensam-myset. jimmy kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0