' back on track

har legat magsjuk i ett par dagar nu. eller ja vet inte om det var magsjuka men kräkts har jag gjort iaf :(

men idag känner jag att magen är med mig helt och hållet, men känner mig som en däckad säl däremot, trött och skallebank. men det kommer också gå över snart ska jag nog se! det som gör mig mest ledsen nu är att jag inte hittar dvd-dosan :( och det resulterar i att jag inte kan kolla på sista gossip girl skivan :( :'(
letat i säkert en timme :(

skippade skolan idag, känner att denna dag borde bli en vilo-dag!
men nästa vecka börjar allvaret minsann, 2 timmar 3 ggr i veckan. yeeehaa anja som ÄLSKAR tidiga mornar ;) måste åka bussen 07.43 :( och det kallar inte jag sovmorgon :P men men,jag kommer bli en fransktalande svensk tillslut. förhoppningsvis!

idag är linn på intervju med chefredaktören på Outside, jag håller verkligen tummarna för henne! min syster är DUKTIG! :D


jaja, jag ska sörja tv-dosan och traska iväg till carrefour och köpa skolmaterial!


snön är numera bortsmält och idag sticker solen fram lite, mitt humör blir bara bättre och bättre!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0