' god kväll

typiskt att busskortet inte fungerar, köpte till fel zon, köpte zom 1-4 och skulle såklart ha 1-5. så suck, får betala resan ändå.
jaja, när jag väl kom fram till St Germain au Laye så frågade jag om vägen, och såklart visade folk helt fel! slutade med att jag var utanför kartan till och med. men tillslut så hittade jag men sällskap av en snäll kvinna!
och väl där gick det inte bättre, ingen kurs ska tydligen börja, och de som sagt att det skulle börja en kurs passande mig nu i januari...
så imorrn ska jag åka dit igen, för att se om jag fattar något i en kurs för elever som redan läst sen oktober..
så det blir en prövning, i 3 timmar...
efter det är jag minsann värd att åka hem och motionera! (:

shoppade lite i paris efter skolan idag med :) blev en tjusig jacka, en söt kjol och en "skol"väska! PERFA!

ska lägga in bilder men orkar verkligen inte ta kort på det nu..

hade barnen idag efter skolan, och de var SUPER duktiga! det är dagar som dessa som får mig att inse varför jag åkte som aupair!


god natt, night night then<3


Kommentarer
Postat av: sis

söta du, jag kan inte annat än att le lite halvhjärtat åt det där med kortet (förbannade skit!). och kursen då? typiskt! :(



och jag visste väl hela tiden att du skulle passa perfa som nanny åt de busiga barnen. soon they adore you! ;)

kramar

2010-01-12 @ 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0