' hårfix

idag får vi se vad dagen har att erbjuda :) jag hoppas på en fika i paris så man får väl se!

ja, annars händer det inte mycket i mitt liv. beroende av gossipgirl mer eller mindre ;) lånade ut första boxen till amanda för några dagar sen så snart är väl hon ochså fast, tihi

åh kollat upp Disneyland och inträdet kostar 52 euro, och det låter ju inte svindlande dyrt när det ska vara så toppen?! jag är helt pepp på det!

ska försöka inhandla ett buss/metrokort till mig snarast! känns bäst att ha ett ! :) kan jag ta mig lite hur som helst sen! och behöver det speciellt nu när jag ska börja skolan snart, så jag lyckas ta mig dit.. hmm måste bara veta vart det ligger så ;)

nej nu kurrar magen, frukost-tajm!


Kommentarer
Postat av: linn

nu förstår jag inte mkt, ska du börja skola i frankrike?? :D:D:D hoppas du har det bra :)

2010-01-08 @ 12:49:38
URL: http://linnwestin.blogg.se/
Postat av: monica

åh, disneyland! gud vad kul :) får kolla upp när jag ska komma på besök! pusspuss

2010-01-10 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0