' L'ecole ?

ska till skolan på måndag och se vilken kurs jag ska börja :) så igår kollade jag upp bussar och skrev ut karta över dit jag ska ;) lyckas jag inte hitta dit nu så vet jag inte vad!

pappan i huset är magsjuk så igår kväll var det synd om stackaren! :( hoppas verkligen inte jag lyckas få det igen! som tur är ser han ut att må lite bättre idag!

och det snöar här, massvis! men faktiskt så tycker jag att det räcker med snö nu, fransmän klarar inte av det alls. förseningar och trafikkaos..

åh jag vill verkligen fixa mitt månadskort idag till buss och metro för jag måste ha ett på måndag!!

2 barn ute och leker i snön, minstingen sitter fortfarande i kallingar i soffan och lilltjejen kom precis in från pulkaåkning :) 
pappan är och handlar lite lunch, förstår inte riktigt hur han vågade sig ut i detta väder men men.
så när han kommer hem ska jag fixa mig iordning lite, för jag har insett att om jag kliver ur mjukisbyxorna och fixar håret åtminstonde så känner jag min piggare :)


blev fika i St Germain igår, varm choklad på et mysigt fik. kändes verkligen som man kom hem till någon på besök, haha!

hur är värdet i Sverige nu då?

<3

Kommentarer
Postat av: C

Kul med vinter för barnen Anja du får tänka på dem. Gå ut och gör en snögubbe med minsingen! Här är det strålande sol 27 gr kallt och vi eldar i kakelugn och panna. Ska titta på skidor på TV det fr räcka idag.Låter som ett mysigt fik, det provar vi när älsklingen och jag kommer ner! Kram

2010-01-09 @ 12:19:29
Postat av: Carita

Lycka till med att hitta skolan i morgon!

Kram!

2010-01-10 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0