' uppdatering!

helloo, helgen har varit bra minsann :) lördag blev en mysig kväll med tjejerna,.
lördagen var mulen och grå (som vilken annan dag som helst nu för tiden) men jag amnada och sofie åkte in en sväng till stan och fikade på starbuck! ååh min efterlängtade chailatte blev äntligen min, mums! efter fikat gick vi bara runt en sväng, gick en bra stund och det var mysigt, titta på saker och människor, och regnet bara fanns där men störde inte! var utnför picassomuseet som är stängt fram tills 2012 för ombyggnad, men var trevlans ändå :)

och idag var jag hemma med sjukt barn, E hade på något sätt lyckats spränga ett ägg i sitt öga igår så idag var det svullet och gjorde ont så det var bättre han var hemma hos mig och vilade upp sig minsann, så får vi hoppas på att det är bättre imorrn (: !
imorrn har jag barnen helt själv, samt onsdagen så vi får se hur det går. men jag tror faktiskt att det kommer gå vägen iaf! :) ska ha en myskväll med dem har jag tänkt!

tittar på nya sängar på ikeas hemsida nu med, hittat en hel del bra förslag. börjar tröttna på att sängen låter så mycket när jag rör mig så jag vaknar, och att det är jobbigt att gå upp och kissa på nätterna i en hög säng. i-landsproblem men ändå en sömnförstörare! så jag får väl se om det blir av med ett sängbyte! vore så himla skönt faktiskt!

nu blir det sömn för min del, för imorrn kommer bli en tuff dag.
natti natti, xoxo<3


Kommentarer
Postat av: timpa

Ha det bra tjejen! Det ska bli kul att höra din franska i sommar om du dyker upp hemma! Vi kommer ner i mars, men det kan vara fr tidigt att visa upp dina kunskaper men beställa mat mm får ju du göra: "Finns det möjligen gluten i den där rätten?"Inte för att jag är överkänslig men jag vill så gärna höra din franska!!!! kram mamsen, pappa hälsade innan han for upp till skidspåret.

2010-01-26 @ 17:43:50
Postat av: Moster E

Vart tog de franska rubrikerna vägen?

2010-01-26 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0