'onsdag

idag är det onsdag för den som inte visste. idag är en bra dag ed bara en lektion för min del, ska på synundersökning så jag missar den ena lektionen. synd, det som var UNDERBARA samhäll med UNDERBARA läraren.

usch hoppas inte att jag behöver glasögon, skulle inte kännas kul alls faktiskt. eller jag skulle inte känna igen mig på ett tag iaf, men blir allt bättre med glasögon så är det väl bara att tvinga på sig de. jag är inte omöjlig. men som sagt, hoppas att det inte krävs gogglesar.

åh jag begick misstaget att köpa fjärde boken i twilightserien & det kommer bli min undergång, eller min skolundegång. suck, man blir verkligen fast i dessa böcker. rekomenderas


aja livet rullar på som vanligt för min del annars, drygt i skolan & fullt upp på helgerna, ska jobba i helgen med. pengar men ingen fritid.
ska åka på monicas kalas med, flickan blir 18åring nu & det ska firas! :D


nej, städa rummet, plugga, göra mig iordning & sen synundersökningen.

LOVELOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA :) hur toppen kommer inte det bli liksom? :DD

2009-03-11 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0