' överlevnad

överlevde gårdagen trots att det ibland kändes som jag skulle ge vika.
baaaah den dagen var så otroligt jobbig! värsta sen jag kom hit skulle jag tro, så hoppades på att kanske få sluta tidigt idag. men icke, jaja barnen är ju lätta att få i säng (peppar peppar) så jag hoppas istället på att få sluta tidigt imorrn istället :) man slutar ju på något konstigt sätt aldrig att hoppas :)

och mamma när du ser detta, RING mig! :)



imorn kväll är det avskedspicknick för Henna som åker hem. kommer kännas jobbigt i och med att då kommer slutet för mig vara närmre med. det ska både bli skönt och hemskt. jag kommer sakna mina fina vänner som jag fått här så inni!!

hämtar barnen med bil idag. leopold trillade med cykeln igår och kunde inte använda ena benet så då är det väl bäst att jag tar bilen och hämtar de små barnen. trots att det är underbart fint väder.

sen står laga mat, röja, duschning, läggning och göra MINA läxor på schemat för kvällen.


ha en underbar torsdagskväll, helgen är NÄÄÄÄRA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0