torsdag

kan man vara mer uttråkad?! tror knappast det, sen har jag ingen vidare lust till något heller.. känns inte alls kul då, men de löser sig antagligen det med, isabell ligger och tittar på gissipgirl mystjejen, och jag bara segar.

idag var det ännu en jobbig dag med fröken T, hon tar livet av mig snart! HERREGUD!!! men på nåon sätt måste jag lära mig att klara av henne, men det är nog guds svåraste uppgift :/ .
idag hoppas jag att alla håller tummarna för emma som spelar första matchn för säsongen mot munkfors damlag, stackaren va helt nervös hela dagn, men jag vet att det kommer gå finfint för henne minsann!


& vem är inte mer avundsjuk än mig på att louise är i kroatien och steker?! fan va underbart jag kan tänka mig att hon har, och hoppas att hon har. hon kommer antagligen hem igen helt brun och fin! och då ska jag få mysa med henne igen i vårt mysrum ;) . just nu har jag nämligen emma som inneboende hos mig för att få lite sällskap på nätterna minsann, det tackar jag mycket för!

neej, men jag måste verkligen komma på något´att göra innan jag växer fast här i sängen! bästa skulle vara att åka ner till bergvik och handla, det skulle vara mys. ska se om isabell vill med.


Kommentarer
Postat av: monica

jag älskar bergvik :)

2008-08-28 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0