'tisdag, huvudvärkstisdag

shit, jag HATAR huvudvärk.. nu när jag tänkt plugga idag med, det går inte med ont i huvudet ju. önskar ibland jag kunde kapa av min skalle bara sådär när jag kände för det. JOBBIGT! sen att jag har ont i halsen gör inte det hela härligare att vilja ha kvar knoppen.
så nu fick jag klaga ur mig det, skönt de kändes.

måste erkänna att både Fröken T & Fröken D verkar ha bättrat sig, förändning i rätt riktning. jag kanske aldrig lär acceptera de helt men de blir bättre. haha man vet aldrig faktiskt. haha någon som inte kommer ändra sig iaf är nog Grannen, hon är så bakom flötet, haha skön människa!

jag ska väl försöka ta tag i plugget nu, för att försöka duger för mig. då blir jag gladare.


kanske skriver ikväll om huvudet känner för det. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0