tordag

imorrn ska datorn in på riktig lagning ! äntligen säger jag bara, så kan jag & jennifer datanörda som alltid ;).  praktiken blir bara bättre & bättre! bara för att det bara är en dag kvar ;), & imorrn ska vi få göra egna tårtor minsann, snygga som få ska de bli!

& i tisdags följde jag med choulia hem efter praktiken, de bokades sovning ihop med henne, men innan nattan så var vi på stan & jag spenderade mer pengar än jag borde gjort, som alltid. blev lite mysiga julklappar, sen blev jag på kärlekshumör & köpte ett gulligt vykort till jimmy som jag skickade :) .
efter handlandet var vi helt utmattade & hungriga, så vi gick & köpte älskade thaimat! så bar det av hem till henne & mumsade, sen spelade vi såklart julmusik & slog in alla julklappar. efter detta blev det mys med årets glögg (som förövrigt inte var den godaste av de) & film tittande, Wall-E! KÄRLEK på den filmen & kvällen! TACK ! <3


igår efter praktiken gick jag upp på stan & mötte kärleken, så gick vi runt på stan & kollade julklappar & bara gillade sällskapet. åkte till skolan & bara mös, INGA FEL!


& imorse följde han mig till praktiken igen, finns inte bättre än den killen,kärlek på han!!

& idag harde inte hänt mycket, jag har suttig med näsan i religionsboken & jennifer har datanördat, härligt! hämtade iofs nya p-piller, om intresseklubben ville anteckna! ;O


PUSS!




" kärleken är livets största gåva, & trohet är ett av kärlekens villkor"
 /  moa martinsson

Kommentarer
Postat av: Adam

Wall-E är kärlek:D myspys med choulia hör jag;) men varför religion??

2008-11-14 @ 17:21:49
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0