måndag

nu sitter jag här och slappar, ÄNTLIGEN!

& idag har jag vart så duktig så jag har skrivit in mig på körskolan, jag är faktiskt redan nervös fast jag inte ens bokat in någon körlektion än. haha. efter det så traskade jag & emma runt lite i karlstad ett slag & mötte senare upp jennifer.
vi gick till karlstads troligaste mysigaste café & mös! åt en baguette & tog en stor latte till, MUMS!

efter det myset tog vi bussen hem igen & då blev det till att sjunka ner i kemiboken.. sen har jag typ suttit med det fram tills typ nu, 22.00.. jobbigt!! & inte fattar jag ett skit heller, jag fattar inte hur våran lärare förväntar sig att man ska kunna någon hon inte ens nämt?!

& så har vi såklart 3 prov denna vecka, tisdag:kemi, onsdag:svenska, tordag:kretslopp... SUCK på skolan just nu alltså!


fast min klass är iaf mys :) på måndag ska hela klassen (förhoppningsvis) ner till choulia och ha trevligt!
& fröken T har jag knappt märkt av idag ens, skönt men ändå lite tomt, HAHA! 


                                                                                                                                                                       
  "ni sitter där med era miniräknare & leker erik fors"
   jennifers måndagskonstanterande om mig & emma

Kommentarer
Postat av: Jennifer

mysdag :)

2008-09-09 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0