'fredag

ännu en fredag med: ni, det är faktiskt inte fredag ÄN! det blir tröttsamt att höra det bara för att man pratar lite. men men, jag går ju nv så jag får väl skylla mig själv.

idag ska vi fortsätta att skära & pilla i hästben, missade förra veckan men de var väl lika bra det, de hann inte så mkt så tydligen, så då duger det minsann! hoppas det bli lärorikt & att jag inte börar må dåligt, lilla jag har ju för lätt att svimma ibland. ett litet ben lär jag dock tåla tycker jag! det märks.

det blev inget ut & gå nu på morgonen trots allt, haha men det var så busigt väder ute så jag kände inte för det. ska ju ändå städa 2 timmar sen :S . men jag ligger iaf inte & sover nu, trots sovmorgonen. jag är minsann vaken & pigg.
ska nog packa efter jag bloggat, fixa mig lite & ska nog ha jeans idag, kors i taket!
seriöst är det inte ens någon idé att fixa sig på denna skola, vem bryr sig egentligen? aja, får väl ta jeans för att Julia är tillbaka, eller nått.




ååh, vad ska jag ta med hem inför helgen då? blir väl bara läxor typ, JIPPI.

jag får väl glädja mig med att jag & jennifer kanske ska åka & träna på söndag iaf, om vi hinner & orkar de vill säga. men man kan ju hoppas på att vi båda är pepp på det! eftersom inte min dans börjar på ett bra tag liksom.

nej packa & fixa var det, ska skruva på lite musik för att kunna störa alla som har sovmorgon, mitt roliga för idag.

saknar min jimmybus


KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0