'onsdag

usch vaknade sjuk idag, vill inte! men jag gick upp i tron att halsontet skulle gå över efter en smaskig frukost. men icke !

trots halsontet så gick jag iväg & hade idrott, i tron att jag skulle bli piggare, men icke! haha upprepning.



iaf, hade bara en lektion kvar för dagen då så gick på den. vi hade eget arbete så jag satt med Jennie & Louise & pratade istället. planerade lite inför fredagen! för då bli det utgång minsann, MYSIGT!
det är så skönt att prata med folk man vanligtvis inte umgås med, det blir nytt & sssspännande.

middagen bestod av min älsklingsrätt, stuvade makaroner! GUD, det är som skänkt från ovan, hoppas Jimmy tänker laga det till mig i helgen (tips när du läser detta, haha)

har gjort klart svenskan som ska redovisas imorrn nu iaf, ska fixa stödord & öva till tusan nu bara .
har dock religionsprov imorrn, det är mycket att plugga på & våran lärare gör att det blir så ointressant, för jag ÄLSKAR religion i vanliga fall, men han gör det till ett bottenapp.

Nu blir det till att plugga, sen ska jag nog traska iväg & titta hur det går för Jennifer på målarkursen!


jag längtar tills jag får träffa jimmyprinsen igen <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kom aldrig dit :( Men jag kan visa dig bilden ;) :P haha

2009-01-29 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0