' TRÖTT

sov otroligt dåligt inatt så när klockan ringde halv 7 hoppades jag att det var ännu en mardrömm!
barnen kom tidigt hit odag och jag fick nöja mig med 3 små vildar :) blev ganska lugnt ändå för A gick hem till en vän och var där nästan hela dagen, E hade tennis en timme och sen hade han en kompis här. så det var jag och B tjejen som lekte idag :)

barnen hittade en kanin som sprang lös ute på gatan, så det blev jakt av den och infångning. så nu bor den i kattburen nere i källaren till ägaren hittas. vilket jag hoppas blir snart, helst innan barnen kommer hit igen. för den lilla kaninen klarar nog inte av vilken behandling som helst.

är DÖtrött nu och är glad att jag är ledig imorrn! :)


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

En stor kram till dig trötter!

2009-11-18 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0