' bonjour

gårdagen var en kass dag!
det är då det är tur att man har vänner som gör allt för att få en glad igen, mirre sprang runt i skobutiken och prövade alla fula skor hon hittade, hon lät mig platta hennes hår (haha!) och hon matade mig med choklad. kan det bli bättre?

idag står handla på schemat, en lång lista och inge sällskap. borde kanske plugga i ipoden när jag går runt. jaa ska jag tusan göra :)
sen när jag kommer hem blir det packa upp och sen till ikea för att handla mat där också. seeeen ska jag ta en promenad och sen ett bad :)
ikväll blir det nog film @ my place :) hoppas på new moon och inte yttligare en wallander (ta inte illa upp Mirre). 

nej nu ska har hoppa ut mjukisbyxorna och hoppa i handla-mat outfiten ;)  



ha en bra dag ♥


BFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0