' j'ai mangé

phuu vad mätt jag är då!
hade ellen och mirre här över lunch, satte ute och åt och det var soligt och underbart :)
bjöd på gravlax med ikeas gravlaxsås, broccoligratäng med fetaost och jordgubbar med grädde till efterrätt :)
gott va? MUMS!


nu sitter jag men världens största berg tvätt framför mig som jag ska börja med. sen blir det en springtur, (försök till ;)) och sen en långdusch. låter som en bra eftermiddag va?

framåt kvällen blir det antingen paris med ellen eller en långpromenad med mirre, måste säga att långpromenaden lockar betydligt mycket mer!




vad har hänt er idag? ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Åå va mysigt det låter sötnos :D <3

2010-04-01 @ 20:15:55
URL: http://jgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0