' MIRRE 21



idag fyller min favorit holländare 21 :)
kl 8.15 klättrade vi (ellen jag och ida) över grinden in i hennes husområde och sen sjöng på hollänska för henne :) nyvaken och lycklig så såg vi hur en tår föll från hennes öga!

hon fick choklad från IKEA, marabou dajm och vanlig, hennes favoriter, inslaget med godissnören. sen bev det en kjol och ett par übersnygga skor! en sten i form av ett hjärta som plockades på stranden i Le Havre :)

glad verkade hon bli iaf! gröna kanelbullar och en rosa morotstårta, underbart!


bilder kommer sen, då kameran inte verkar vilja sammarbeta med mig just nu?


nu ska jag hem till födelsedagsbarnet igen  :) ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: C

Va, kul ni har!

2010-04-27 @ 13:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0