' miss my new york girl



om ca 15 timmars jobb med barnen är jag hemma i henningsdal igen :)



nu väntar jag på att pappan i huset ska komma hem så jag får duscha, sen fixa mig lite för att åka in till paris och möta upp med mina vänner som redan sitter i någon park :)
jag vill ha frihet!
städat det jag skulle städat, dock finns det många leksaker i detta hus som hinner plockas fram inom loppet av 2 timmar. suck.





nu har du tagit ditt pick och pack för att åka över det stora blå, jag saknar dig redan <3

Kommentarer
Postat av: Julia

åå va du är söt :D Saknar dig ska du veta

Helt sjukt är det här iaf. Familjen är duuuunnerbra, och barnen är supersöta :D Vi har swimmingpool, hottub, ett hus stort så man går vilse... ja vad ska man säga haha. ÄLSKAR det!! Vi måste skypa nån dag sweetheart :D

Puss <3

2010-04-11 @ 02:56:49
URL: http://jgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0