' people wait to say hello.

har tillbringat 90 % av dagen i sängen idag. snorig och hostig, så idag passar jag på att vila upp ordentligt! så nu hoppas jag att bacillerna vill ge sig av :)


Mirre min vän är i Holland och ska fira sin födelsedag och umgås med sina vänner, Ida är på väg in till paris för att träffa Ellen. och jag är nöjd (konstigt nog) med att vara ensam. sitter och lyssnar på 3 doors down just nu och bara njuter av livet. försöker förtränga hemlängtan.




mirre&moi


haha ingen kan ana hur mycket kort vi har på oss tillsammans, alltid i väntan på något = kort. i detta fall väntan på Ida och Ellen :)


Kommentarer
Postat av: C

hoppas du piggar på dig tjejen. Idag är jag ledig och det är min tur att känna mid förkyld, snuter mig hela tiden. Solen skiner 5gr och det ser underbart ut. Ska handla lite besöka rektor på Garphyttans skola och komma hem lagom när älsklingen kommer hem. ha en friskare dag!

Kram

2010-04-23 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0