' tisdag

imorrn börjar barnen i denna familj skolan, och det betyder att jag och julia kan shoppa :D fast ligga i poolen lockar ju också, men det gör jag iofs hela tiden ändå. åååh det är som man är på ett all inklusive hotell här, jag får mat, säng och pool och massa sol och värme!
dock en liten oros grej är att det ska komma en orkan hit i helgen, jag hoppas att det inte drabbar oss för hårt. denna familj har en generator så ifall att strömmen skulle gå så kommer de fortfarande ha ström. känns skönt :)
klockan är strax halv 11, och 11 blir julia ledig fram tills 2. då bli det sola och bada, om hon orkar det. stackaren har åkt på jordens förkylning, så kanske inte det bästa om hon ligger och steker?
jaja, nu ska jag försöka hitta inloggningen till min kemikurs, den började igår så det är dags för mig att kolla upp det!
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0