' USA

en månad sen jag skrev att jag skulle till Holland, och ni sitter jag här i Westport, utanför New York!

Holland var helt toppen, platt är nog min första beskrivning av det. helt alltvarligt, de enda höjdskillnader som fanns var vägbulorna. helt okej att cykla där alltså :D
jag och mirre hade en supermystid tillsammans och nu väntar jag bara på att hon ska komma till sverige och hälsa på!
köpte världens finaste ring som souvenir, en från dyrberg/kern!

japp och nu sitter jag i julias aupairrum, och OMG vilket underbart hus, ooooooooh här skulle man vilja bo! mmm, helt toppen! och nu är hon och tränar så jag passar på att packa upp lite och sitta vid datorn :) inga fel!
uuuh va jag var trött igår, var vaken 22 timmar så jag sov sött sen minsann! och det var väl bra det så kanske jag slipper jetlag?
klockan är nu 11 här och julia lovadeoch vara hemma kvart över, så det är dags för mig att packa strandväskan för det är där vi ska spendera resten av dagen :) men först brunch med hennes vänner!

bli antagligen ett inlägg var dag nu, för julia MÅSTE till gymmet varje morgon ;)


puss till er alla <3

Kommentarer
Postat av: C

Hej! Skriv gärna något litet varje dag, du vet hur nyfiken hag är! Va avundsjuk jag blir! Kram!

2010-08-30 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0