' Dimanche

god morgon :)
har inte klivit upp ur sängen än utan satte mig med datorn i knät direkt, älskar denna lilla dator måste jag säga! :D den är snabb och smidig, lätt att ta med :) reklam reklam.

kände att jag var tvungen att kolla mailen direkt eftersom jag lämnade huset här plötsligt igår utan att ha skrivit ett mail till min älskade potatisnäsa! så var tvungen att kolla nu om han har hört av sig :)

igår blev det nämligen en tur till Lovisa som hade sina barn själv för kvällen och då är det alltid skönt med sällskap! så jag Sofie och Amanda åkte dit och laddade upp med te choklad och chips inför en wallanderfilm :) inga fel! 
var hemma runt 1 inatt så nu tycker jag verkligen att jag sovit ut :)

idag blir det förhoppningsvis en tripp in till Paris för att dricka en underbar kopp chailatte inne på starbucks! ÄLSKAR CHAILATTE

ska försöka ta lite bilder idag så jag ska slänga upp några här. blivit dåligt med bilder nu! förlåt 


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0