' första skoldagen

tihi träffade nya klassen idag, och det känns riktigt bra hittills (: dock är jag superdupertrött idag så kanske inte gjorde det bästa ifrån mig men ändå (:
det är 2 från england, 1 från Irland, 2 från usa,  1från kina, 1 från Indien, 1 från Pakistan och sen svenneanja :)  vi är en ganska blandad grupp måste jag säga, de från indien och pakistan kom hit för nägra veckor sen med sina män och kan knappt engelska och inte ett ord franska och sen är det vi andra som kan hej och hejdå :P

men jag kommer nog trivas bra i min nya klass :) dock är de grymma på engelska (konstigt, ;) haha) så jag hänger inte riktigt med när de babblar på :P

snart kommer lovisa hit för att luncha ihop med mig, blir pannkakor :D

sen ska jag bara vila tror jag, trött med en huvudvärk som inte kan vara från denna värld!


imorrn ska Ellen förjla med mig till skolan och se om hon passar i den gruppen med :)

ska försöka skriva senare med (: kanske få upp lite fler bilder? tihi

ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: timpa

svenneanja, haha!

2010-01-21 @ 17:58:57
Postat av: timpa

det här kommer du att fixa tjejn! jag vet att du kan mer än hej och hej då!

2010-01-21 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0