' vendredi

fredag och klockan är snart halv 4, det menas med att om 24 timmar väntar jag på att barnens mamma ska komma och hämta de och jag är ledig i hela 3 dagar :D sen jobbar jag en dag och är ledig 2 till, ska bli så skönt!
barnens humör denna vecka har varit som en jojjo, stackarna det måste vara jobbigt för dem med när det är så!

har varit på Carrefour och handlat lite med amanda, så nu är jag redo för tacos med barnen ikväll (:
efter handlingen åkte vi hit och åt en übergod champinjonsoppa, yummi på den vill jag lova!!
för att sen titta lite på gossip girl inann hon åkte hem för att snart hämta sina barn!

nu ska jag sätta igång med en snabbstädning av huset, dvs plocka undan de värsta och sen dammsuga lite.

imorrn blir det utgång som det verkar nu, det ska bli kul!


kanske skriver en rad eller 2 ikväll (:

Kommentarer
Postat av: sis

hur blev det igår? utgång?

stora kramar

2010-01-17 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0