' chez moi.

skolan var bättre idag, läxan är redan gjord tills imorrn och det har varit fint väder idag!

satt ute i solen två timmar förut med mirre och jag blev faktiskt lite röd så det måste menat att solen har tagit lite :D snart ser jag väl ut som en pepparkaka (troligare som en kräfta)

juste, vet någon vad kräfta heter på engelska? försökte nämligen försöka förklara för mirre vilket djur jag menade.. jag vill lova er att mitt kroppsspråk blir så mycket bättre här i franslandet! (y)

införskaffat en ny übersnygg ring + ett linne! LOVE
inte att glömma är att jag fått mina drömmars armband av min man! tack igen <3

nej nu väntar den älskade dammsugaren på mig, och fyra korgar tvätt.


<3


jimmyochjag



Kommentarer
Postat av: C

farsan har en ny mobil!!! Ybersnyggsäger han. Det är en Nokia du behöver komma hem och hjälpa honom ställa in vissa saker......Dammsuger du? Troddee du skötte barn!

Kram C och T

2010-03-18 @ 17:56:51
Postat av: Kusinvitamin

Roligt att du är igång med bloggandet igen!

Kräfta på engelska är väl Cancer? tror jag..

Du kommer väl prata flytande franska när du flyttar hem igen förstår jag!

Kramar

2010-03-18 @ 20:39:27
Postat av: linn

kräfta = cancer... :)

2010-03-18 @ 22:34:30
URL: http://linnwestin.blogg.se/
Postat av: E

Kul att läsa om ditt liv igen. Fina bilder!

2010-03-19 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0