' je suis chez Mirre avec Ellen

halala, dagarna går ut på att sola här nu för tiden, fattar ni hur underbart det är :D

mamma och jimmy ni skulle verkligen kommit en vecka senare, det är ju görskönt ute!
dagarna består mest av mirre och ellen nu för tiden tycker jag, ibland ida när hon har möjlighet.
och jag stormtrivs med dessa vänner, verkligen! önskar bara vi hade desamma jobbtiden och jobbdagar så vi kunde ses på den lediga tiden, men men man får ju inte allt..

barnen är ute mycket nu och njuter av värmen och jag likaså, toppen!


jag hoppas denna helg blir great. dvs efter kl 5 imorrn då jag tar helg!


Knuffel! (kram på holländska, tror jag)


Kommentarer
Postat av: C

jag känner mig helt nöjd med den vecka vi hade ihop Anja! Värmen kommer hit också-8 grader i går! Nu över snön ner men......våren kommer. Kram! C

2010-03-21 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0