' je suis fatigué

åh så trött jag är!

bion igår var jättebra, inte så bra så jag skulle vilja se den om och om igen men helt klart värd att se! dock blev jag lite besviken på 3Dn, hade förväntat mig lite mer liksom. hade lika gärna kunnat sett filmen utan de, i vanlig 2D alltså :)
men jag rekomenderar den stakt :)


idag har det stått handla, städa och passa barn på schemat. inte världens roligaste dag men fort har den gått!

bokat biljetter hem till kära sverige nu, den 15 april dyker jag upp på hemmaplan igen, så skönt det ska bli :D nog att det är dyrt att hålla på att resa, men jag vill hem till min älskade jimmy och min kära familj och såklart underbara vänner! det är svår att hålla sig ifrån allt för länge, så jag antar att det är värt pengarna att åka hem då och då. jag har hellre kvar jimmy än pengar som jag ser det nu :)


tanken var utgång ikväll men jag orkar inte, är för trött helt enkelt, inte trött sova trött men slö-trött. så imorrn ska jag börja morgonen med en promenad det första jag gör, sen frukost under tidenjag tappar upp ett varmt bad :)
hoppas verkligen jag håller mig till denna plan. känner jag mig själv kommer jag vakna imorrn och vara LAAAAAT, haha det är jag det :)

men jag ska försöka komma ut tidigt!


jag hoppas verkligen min underbara julia har ett toppenkalas idag :) du vet att jag velat komma <3



nu blir det film eller bok för min del, inte valt än.. hmmm

natti natti ♥



Kommentarer
Postat av: Julia

naaw va go du är, ja kalaset var bra :) Men hallå 15 april!?!?!?!? :( puss <3

2010-03-28 @ 04:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0