' tisdag

 

fortfarande helt sliten i kroppen.
igår blev det en långlångpromenad med emelie efteråt bjöd hon på polkagriste och kanelbullar som jag köpt med :)
efter den promenaden var jag redan seg i benen och då bar det av till stallet. Red Groms, ställde upp ett litet kryss i paddocken för att se om han kunde lyfta lite på de stora tunga hovarna han har. haha det blev en utmaning, både han och jag var vandrande svettlökar efter 45 minuter.
Det var ett härligt pass, han är så härlig att rida den lilla Gromsegubben!

När jag kom hem vid halv 6? så släpade sig min kropp in i duschen för att sen sjunka ner i den allt för sköna soffan!

Jag måste träna mer, detta går ju inte!

idag är hemmafix på schemat.




Jag har insett att jag inte kan vara vän med allt och alla, hur mycket man än vill så måste man faktiskt tänka på sig själv i första hand. Vem får dig att må bra?







dhfjmfdhk




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovely pics! ;)

2010-10-08 @ 09:10:04
URL: http://justanotherbrickinthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0