' tttttträääningsvärk

aaah mina armar är helt döda, klarar ju knappt av att skriva. ja det kanske var att överdriva men det kommer bli svårt med ridning idag, haha!
var nämligen och gymmade med min kära Hulken igår, biceps stod på schemat så det var bara att ta i. herregud!
sen i lördags blev det löpning med hulken, trodde minsann att jag kanske skulle ha en liten fördel där, men när han satte fart så låg jag minsann efter.. detta går inte längre!

Anja V.S Hulken

för de som inte vet är Hulken mitt nya namn på min kära (alldeles för starka) pojkvän. och jag kan inte låta honom köra skiten ur mig mer! 



nu bär det av mot åbytorp för att ta en långpromenad med underbara emelie, lagom träning för någon som inte kan använda armarna. 
efter det bjuds det förhoppningsvis på polkagriste hos henne för att sen ge sig av mot stallet. kanske får bli barbacka om jag inte får upp sadeln. haha, klenanja! 


motivationen är alltså på topp för att på något sätt minska denna gigantiska skillnad mellan mig och hulken. 

jag återkommer om detta. om 2 veckor ska det bli ett nytt test. 


 

Kommentarer
Postat av: C

Kanske behov av träning????? Det är ju en färskvara så håll igång om du ska klara testet om 2 veckor. Men träning kräver också vila ifrån stress.......

Kram

2010-10-04 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0