-torsdag

hallojstoj!

idag är det sista intervjuen för denna vecka :) igår var fantastiskt kul!
så håll tummarna för mig och de jobbet nu :D


så nu står jag i mitt rum nyduschad och har lite beslutsångest inför klädvalet, ska försöka hitta något som jag känner mig bekväm i! :D

jobbigt att det stod i tidningen idag om jobben i stöten, känns som det kommer vara mer än många på arbetsförmedligen för att söka jobben. men jag är ju iaf utvald och har en tid för intervju så jag hoppas få komma in på den tiden!
efter det blir det stallet för hela slanten, känner för att ta en rejält pass i paddocken idag, jag hoppas att det inte är för blött bara. skulle vara så skönt! sätta upp ett litet skutt och sen jobba HÅRT!

imorrn bär det av nedåt i landet, det är växjö som är nästa mål. Ellen och växjö, kommer bli toppen!

sen vill jag inte resa på ett tag känner jag, jag har 10000 saker igång samtidigt och jag borde ta det lugnt. ta hand om mig själv och försöka hitta ett litet lugn igen.


så håll tummisarna för mig nu! jag vill nämligen ha ett jobb snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0