'fredag

ooh jag har lyckas komma in och fixat allt med kemi-kursen (tack vare min fina mamma)
och fick chocken att jag har en inlämning redan tills nästa vecka och möte på torsdag nästa vecka. jag kommer hem på fredag. så nu vet jag inte hur det blir. har gjort halva uppgiften som ska in men om jag missar mötet som är obligatoriskt, blir jag då underkänd i kursen?! i så fall är det lite ovärt att göra denna uppgift..
och ska jag fortsätta denna kurs så står miniräknare högt upp på min önskelista, ångrar så att jag inte köpte min från skolan. men men, man lär sig av sina misstag sägs det..
imorrn bär det av till new york, känns som om det kommer bli helt TOPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0