' JOBB

jag kommer spendera min tid i säfsen i vinter. jag är mer än lycklig just nu! :D


helgen var förresten UNDERBAR, säfflemarknad där jag träffade fina elin och mina underbara vänner Isabell och Michaela :) det var kallt regnigt och förjävligt men så mysigt ändå!
sen blev det svampplockning på söndagen, med jimmy och hans småkusiner :) blev ca 13 kilo :D SMASKENS


aaaaaah för jag har fått jobb :D detta är sann lycka för mig! mer än sann lycka :D speciellt när det är ett jobb jag verkligen ville ha, det känns helt underbart underbart :D jag som varit så nervös och sovit så dåligt, nu känns det toppen!



ha en toppendag! det ska jag :D

Kommentarer
Postat av: Caroline Frankesjö

Fan vad lovely!



Btw, om du jobbar/är i stan på torsdag eller fredag så kan jag komma dit och hämta sjalen.



2010-09-29 @ 11:57:01
URL: http://carolinefrankesjo.blogspot.com
Postat av: Moster E

Grattis Anja!

Det är inte långt från stugan. Vi kommer dit och åker utför någon gång.

2010-09-29 @ 14:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0