' onsdag

dagarna går fort här minsann, denna spenderades stekandes på stranden. havet är så otroligt varmt och skönt så det är ju inte sant!
har dock blivit lite röd på benet efter min förra shortsbränna :( dåligt dåligt!
och en annan dålig sak är att jag inte lyckas logga in till min kemikurs :S så mamma kan du vara supersnäll och kolla efter ett brev jag fått från skolan? ligger antingen i köket eller i mittelådan under min säng.
tack!
galet galet hur underbara dessa barn är, det går inte att beskriva hur uppfostrade och snälla de är mot varann, viss en del bråk men det är väl ett måste med syskon?
syskon... JAG SAKNAR DIG LINN! när ska du ta och komma hem en sväng?! jag vill höra allt, berätta allt och vara avundsjuk på ditt otroligt långa hår!
allt för idag slut för idag <3
usa utanför starbucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0