' stalldag

torsdag idag = stalldag

så idag klev jag upp tidigt, kl 8.15, kanske inte världens tidigaste men har man bara tvätta fönster och stallet på dagsschemat så är det nog tidigt. men en långfrukost och läsa dagstidningen bör man ta sig tid till :)

så nu blir det sätta igång med fönsterna så de blir klara idag. sen runt 4 bär det av mot stallet, ska träffa en annan från stallet klockan 6 så vi ska rida ihop, och då är det skönt att ha mockat och fixat innan ridningen så kommer man hem i tid!

ska ringa och se om de kan ha en klipptid till mig idag med, alternativt imorrn förmiddag :)

juste på tisdag bär det kanske av till Oslo, Monica och jag ska nog gå runt och fråga om jobb. är ju värt ett försök eller?

åh har ni sett team sportias reklamblad förresten?! skitskygga jackor :D (bör väl inte tycka de, stadiumälskaren här)

nej nej nu måste jag väl ta vara på dagen, det var ju trots allt en anledning till att gå upp tidigt! bör nog hinna med en promenad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0