'torsdag

jag vaknade tidigt idag så gick ner och åt frukost och pratade med städerskan här, det fick mig att minnas vår härliga cleaning-lady madame Jamila i Frankrike. jag saknar henne minsann, hennes försök att kommunicera med mig på franska och försöken att lära mig namnen på alla hennes städsaker.
haha den damen är mig kär!
jaja efter frukost så bar det av till ett shoppingcentra! var inne på viktoria secret och det var helt galet hur mycket som fanns där inne! fick med mig ett par helt underbara pyamasbyxor hem samt en söt påse :D inte var det särskilt dyrt heller, eller ja, det fanns i alla prisklasser. föll för en bh för 68$ men det kändes lite väl dyrt!
sen hittade jag en helt underbar sak till lilla Svea som är Linas nyfödda dotter! :)
Julia blev sminkad på Body Shop och jag köpte med mig LipButter hem, en kort shoppingtur så nu har jag förväntningar inför New York i helgen! kommer nog bli helt toppen!!
på lördag morgon bär det av minsann, sen stannar vi tills på måndag. tror det kan bli dåligt med uppdateringar då men kanske har de en lånedator :) vill så gärna kunna lägga in mina bilder men det får bli när jag kommer hem!
jag håller så innerligt tummarna för att jag slipper förkylningen som är smygandes bara, vaknade upp efter eftermiddagsluren med världens halsont. men lite te och värme ska nog ta död på den!
ska komma ihåg att checka in min biljett nu på vägen hem innan jag kommer till flygplatsen, vill gärna slippa sitta i mitten av ett sällskap denna gången. kunde inte sova en blund pga deras pratande. inte ville de byta plats heller då den ena hade ont i ryggen och var då tvungen att resa sig ofta (förståeligt) och den andra ville ha nära till att titta ut (oförståeligt).
jaja
snart slutar Julia. :)
New York New York! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Later som att du har det underbart!



Ar det bara ett sammantraffan att vi ar forkylda samtidigt eller ar det syskonrelaterat? ;) Jag gor allt for att bli battre men det verkar bara fa motsatt effekt :( Min tredje sista pubnatt i kvall och jag vill inte sjuka ihop :S



Jagja, not the end of the world.

Ta hand om dig fina du!

2010-09-03 @ 13:11:05
URL: http://justanotherbrickinthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0