' växjö!

nu bär det av 30 mil neråt i landet! jag kommer vara sååå trött på att köra bil efter detta vecka. 120 mil, härliga tider.

intervjuerna har väl inte gått så bra, och jag tror inte att jag får något av de jobben jag sökt. vill inte hoppas för mycket för att sedan bli ledsen. så det blir som det blir, jag menar, gjort är gjort. fick jag göra om det skulle jag antagligen säga och göra desamma!


känns underbart att få se Ellen min fina fjällen igen, hon är underbar! och jag känner på mig att denna helg kommer bli den bästa på länge! :)




nu blir det först marieberg och förtids-rösta!

ha en underbar helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Monkan

Back up plan utifall att, Norge. Ha en fin helg stumpan! Puss :)

2010-09-17 @ 14:25:36
Postat av: Carina

jag tror på jobb i alla fall..... ha en skön helg! Kör försiktigt.

2010-09-19 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0