onsdag

uppdatering, 19.11 '
jag kände godissuget för ett tag sen så jag kom på den brillianta iden att be adam köra mig och isabell ner till vålberg, det gjorde han såklart :D , vad vore egenligen världen utan adam? han är liksom den som dödar getingarna i klassen, klassens hjälte! ;) . sen på vägen tillbaka skulle vi få skjuts till dörrn men då fick adam med supersynen syn på några kor som sprang lösa :P , så vi fick fösa in de igen (; . sen har vi smaskat godis och räknat matte.

over and out.




HERREGUD vilken dag :/ , tänk dig en hel dag med att lyssna på fröken T   . det tar verkligen kol på mig, kommer vällan bli likadan jag efter ett tag ;) .



efter skolan så fick jag skjuts av choulia ner till karlstad city så jag kunde köpa busskort :) hon körde brabra! choulia är helt tokig, hon har de knasigaste tankarna och säger saker som man inte alls förväntar sig från henne, haha. hon är bra. sen när jag fixat de jag skulle så förväntade jag mig att behöva sitta brevid jobbigt mycket folk på bussen tillbaka, men när jag väl kom in såg jag en skönhet sitta där, isabell satt där och såg söt ut. så sällskap på bussen upp kändes toppen minsann :D


nej, men nu när jag är mätt och belåten är det bäst jag gör matten som ska vara klar tills på fredag...


Kommentarer
Postat av: Adam

Tjo, gillar att vara hjälte jag:p snyggt smeknamn btw... fröken T... hihi:D

2008-08-27 @ 20:08:02
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0