'sömnsjuka

herregud, tog mig en tupplur nyss, vaknade flera gånger a att jag sög efter andan. usch & fy, känner mig riktigt svullen i halsen  nu, hoppas på att det går över tills imorrn. för då är det minsann ridning & förhoppningsvis hoppning. det vill jag inte missa!

ska snart byta om också, det bär av ner till stan. ska nog köpa busskort & sen blir det att kolla efter något att ha på sig på fredag. jag menar 30 grader varmt, vad ska man då ha på sig?!

då måste jag vara frisk med, verkligen måste vara frisk!

ska t stan nu, KYSS hej





tillbaka från stan nu, ångrade lite att jag åkte ner dit när Choulia frågade om jag ville på yoga. men jag fyndade lite kläder istället, inga fel det heller :) , & yogan hinner vi med i nästa vecka !

haft en riktig mysdag idag, slappa kläder som alltid, ibland är det så himla skönt att gå & bo på en sånhär skola, man behöver verkligen inte bry sig! fast ibland önskar man att man fick anledning att klä upp sig lite (så som andra klär sig till vardags är nu för tiden uppklätt) HAHA,


 


mys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0