'torsdag

shit vad jag är trasigt trött inuti, jag vill bara sova mest hela tiden. men när jag väl somnar vaknar jag 10057354 gånger på natten, antingen sätter jag på datorn för att plugga för att sen komma på att det är mitt i natten & att det inte fungerar. så pratar jag i sömnen & snarkar. vart ska detta ta vägen!? jag sover så dåligt & är så ständigt trött...

det är ju skolan som får sota för det, tyvärr. har ett kemiprov imorrn som kommer gå dåligt. men sämst gick nog iaf matteprovet i tisdags. depp depp depp.

jag pluggar jättemycket men inget fastnar. trots det så skickade jag in kretsloppslabbrapporterna iaf GOOD ! vill verkligen ha MVG i den kursen, annars blir jag ledsen, då typ hela klassen verkar få MVG.


nej städa rummet inför lovet blire & sen försöka läsa lite kemi igen. SUCK



jag är utbränd.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ojoj. Tur att det är lov snart då? Det borde väl börja i morgon kan man tycka =)

2008-12-18 @ 22:59:09
URL: http://cenakel.blogspot.com
Postat av: Julia

Tur att det blir jullov nu :D Tycker att du ska vila upp dig lite :)

Boktips under juletider: Duktighetsfällan

Puss sötnöt

2008-12-19 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0