fredag

denna vecka har gått fort, men ändå så långsamt när det ändå håller på. varför är det så?  som när jag ringde min faster idag, hon var helt chockad över att de snart var körkortsdags för mig, tycker jag blivit gammal nu. men för mig känns det som om jag fortfarande kunde vara 16 år..

igår for jag, Isabell, Myllymäki & lillemma ner till stan & gick på bio. filmen som visades var twilight . grymt bra film, rekomenderas väldigt varmt !! så efter de var jag på topp igen, behövdes för att ladda upp mina batterier igen.

& när jag kom tillbaka till skolan så lade jag mig, så spelade louise lugna låtar för mig tills jag somnade ;) , tycker synd om henne nu när jag snarkar så! men hon verkar överleva, :)


idag har jag en lugn hemmadag bara, städade hos tanten förut, bara hennes son hemma så det var riktigt skönt. kändes bra att jag fick det gjort med städningen, hade stor lust att skjuta på det till nästa vecka. men icke! 
så nu sitter jag med hela familjen & tvmyser, inga fel. & imorrn är planera att jag åker till Emelie & julmyser & när jag kommer hem därifrån väntar min prins n på mig här hemma. kan nog inte bli bättre, han är saknad för varje sekund vi är ifrån varann. 


har försökt berätta lite för sis idag om transfetter, men jag kände att hennes intressenivå inte var vidare hög, så jag pratade väl mest för mig själv. haha (en blivande fröken T?!)

& senaste från fröken D är att hon gett upp, jag hoppas för min ilskas skull & för emmas skull att det stämmer! fy tusan vad jag retat mig på den tjejen, fasten jag aldrig ens träffat henne, men som hon betett sig mot min emma så är hon värd att bli dömd.

kanske kanske skriver något imorrn förmiddag med, nu när jag ÄNTLIGEN har tillbaka mig dator igen :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0